Bye bye baby

Idag åker de hem, pappa, syrran och Edwin. Kommer bli galet tomt!! Men, inte långt kvar tills jag får se dem igen. Den 14e oktober kommer nämligen denna resan vara avklarad och Camilla Ekehov blir återigen svensk :) Mot nya äventyr!! Nu ska jag duscha innan det är dags att lasta ut familjen och bagaget till taxin :) Skickar med närmare 35 kg kläder (och några par skor) så jag ska nog kunna få med mig allt jag inhandlatn här på ön hem du Faster :D Imorgon kommer det bilder, det loooovar jag!

Bästaste gull :D När kameran kommer fram går det bra att kramas!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Ville bara säga hej hej :D.. läget?,kjaaaaaam :D

2010-09-07 @ 17:55:18
URL: http://havii.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0