Blä

Påväg mot jobbet, nyduschad och redan svettig igen.. Vad fan ska man ha på sig i det här jävla landet för att inte flyta bort?! Funderar starkt på att ta med ombyte till jobbet, kommer ju inte känna mig fräsch direkt när jag kommit så långt :P I alla fall, förmiddagen har spenderats med Gossip Girl i sängen, halsen mår verkligen inte bra så det kändes inte riktigt aktuellt att pressa på gymmet idag. Har skypat med familjen istället, både mamma, pappa, syrran och Edwin var på plats :) Fick reda på att jag nu är stolt bilägare igen, till en cab! Hur coolt är inte det? Ska visa bilder så fort jag kommit till Sverige! Åh, har saknat att ha en bil! Synd bara att det är lite kallt att köra nedcabbat i oktober.. Sen blir det nog inget med Barcelona heller, strejken får mig att tveka. Visar sig på onsdag hur jag gör.. Nej, jobbet var det. Måste springa!

Sötaste Ekehovaren som finns :)

Kommentarer
Postat av: Antonioagnethe

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-23 @ 15:47:16
URL: http://antonioagnethe.blognd.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0