Barca!!

Okej, det verkar som att mamsen seriöst funderar på att åka med och ingen är gladare än jag!! Hopppas, hoppas, hoppas!! Såhär ser resplanen ut: Landar på flygplatsen i Girona 11.40 på torsdag den 30 september. Om mamma åker med har hon varit på flygplatsen i ungefär en timme och alltså haft gott om tid på sig att ta reda på hur vi snabbast tar oss in till Barcelona :) Kommer mamma med blir det kultur resten av torsdagen, något museum, stadstur kanske? Åker jag själv slänger jag mig nog in i shoppingen direkt :) Fredagen kommer det vara shopping och Barcelonas gator hela dagen och middag på fin restaurang kanske? Flyget tillbaka till Malta går redan klockan 07:00 på lördagen 2 oktober men jag ska göra det mesta av dagarna! Har ju aldrig varit där så allt är bättre än inget eller hur?

Mammisen!!

Mår för övrigt bättre idag och ska ta mig till jobbet vid fem, men först ska denna äckelpotta ta sig in i duschen och sedan göra ett ambitiöst försök att fixa lite vettigt käk, har varit sugen på köttfärssås i flera dagar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0