Wohoo! Jag fixade det :)

Har rensat, plockat undan och helt plötsligt har jag ju mycket plats till godo! Fan så skönt!!

Högen till vänster får bli kvar på Malta, resten är nedpackat :)
Än så länge är det bara packat i den blå väskan, allt har hittills fått plats och den väger 19,2kg!

Så, shopping imorgon kanske? Nu har jag ju nästan 10kg över helt plötsligt.. Nej skämt åsido, dumt att riskera något nu :) Kommer garantera dyka upp en massa småsaker som vanligt och helt plötsligt är väskorna överfulla igen. Känner mig själv rätt så väl nämligen, har lätt glömt hälften :P Blir sängen nu, sista genomgången imorgonkväll!

Imorgon är ju dessutom sista dagen på jobbet, ännu mer WOHOO!! Äntligen!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0