Viktiga beslut

Jag har beslutat mig för att hoppa av den kursen jag läst under hösten, innan jag ens egentligen börjat :P Har inte haft böckerna på Malta så hade planerat att ta tag i det nu när jag kommit tillbaka till Sverige. Insåg idag dock att det aldrig skulle hinnas med och att jag ändå kommer att läsa samma saker om jag senare i livet ska plugga ekonomi (som faktiskt är tanken). Så jag skiter i det, lever livet lite till istället och tar de där ansvarsfulla sakerna i framtiden :)

Andra viktiga beslut tagna idag:

Fest på Folkan på fredag med fina tjejerna (som jag för övrigt var och fikade med igår och har saknat otroligt mycket!!) och förfest hemma hos Amalia 
SMÖF 2010 ska det bli på lördag, kan ju inte missa efter förra årets festligheter med massa öldrickande, mellanfest med konstiga drinkar och rullator-race, goda drinkar på lobbyn och massa jävla dans på SOLO :)
Bättre iår? Den som lever får se ;) 

Imorgon blir det stan och date med Anna och Matilda, en tripp till simhallen (simmade 1km igår så man får vara nöjd) och kanske en jakt efter nya byxor? Yoga i Snöån på kvällen och en alldeles lagom fortsättning på mitt liv som aktiv. 

Jag och Amalia på gårdagens fika, fina tjejen <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0