Utmaningen

Jaha, så har jag i alla fall motionerat bort lite av allt godis och skräp som ätits i helgen.. Var ut och gick/joggade i 40 minuter direkt när jag vaknade och vet ni vad? Jag frös lite när jag kom hem. Istället för att svettas floder och knappt kunna andas som det har varit när jag försökt motionera på Malta :P Ännu ett + med att vara hemma :)

Har gjort mig själv en utmaning. Idag är det exakt 1 månad kvar till bussen mot nästa stopp avgår, ska se om jag kan tappa lite av det jag gått upp på Malta under den tiden. Tänker inte avslöja startvikten men kan ju kanske skryta med resultatet sen :) Så nu blir det ordentlig mat, motion och ett drastiskt minskat alkoholintag den närmsta framtiden! Hittar jag några bra recept kan jag slänga upp dem här.. 

Nu ska jag duscha, sedan är det dags att ta tag i resten av väskorna.. Suck..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0