Uppfinningsrikedom = 0

Jaha, blev inte så mycket mer nyttigt gjort denna dag :P Slutade med att jag kröp ner under täcket igen efter en lång, varm dusch och sov till klockan var närmare halv tolv. Gick upp och hann fixa lite på rummet innan det var lunch med mamsen och sedan helt plötsligt blev det dags att åka in till stan..

Växlade in mina euro och ber till Gud att jag får en hyffsad sista Malta-lön. Fikades vääldigt länge Karl-Anton, saknat karln nåt otroligt! Fick besök av massa folk under tiden och så småningom kom Anna G också! Givetvis lyckades hon lura med mig på yoga i Snöån, och sedan våffelkväll :) Massa onyttigheter men vi hade ju i alla fall yogat innan. Det fick bli lite belöning och en mjukstart på min utmaning :) Imorgon är jag själv hemma nästan hela dagen så gissa vem som ska sova länge, länge?

Jag och syster påväg mot Gekås, somliga med mer smörgås i munnen än andra :)
Fullt med tanter och 1000 kundvagnar..
Resultatet; shopping för lite drygt 9000kr :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0