Tröttis och sjukling

Börjar kännas lite standard att skriva nånting om att jag är sjuk i nästan varannat inlägg. Längtar till Sverige, torr luft och lite mer humana temperaturer så kanske jag blir frisk på riktigt någon gång. Tänkte upp tidigt idag och fixa lite grejer och sedan spendera dagen på stranden men har hostat och snuvat hela natten så det är nog bäst att jag håller mig inne. 

Ska i alla fall ta mig ner på stan innan jobbet idag, prova en klänning (fick ju bra lön och den är såå fin!), köpa ny Ipod för nu har den gamla verkligen gett upp, lämna in lite klänningar på kemtvätt innan det är dags för hemfärd och kanske hitta någon att luncha med? Kan inte fatta att det snart bara är en vecka kvar innan jag får åka hem!

Vackraste platsen på jorden

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du söka i vt11:)

2010-10-04 @ 17:24:14
Postat av: Anna panna

Åhh, jag får hemlängtan när jag ser bilden! Älskar skogarna och Dalarna! :) SNART ses vi! YAY! <3

2010-10-04 @ 17:37:01
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0