Tillbaka i skogen

Så hade man avverkat mer än 150 mil sedan hemkomsten till Sverige i torsdagskväll. Nog för att jag tycker om att åka bil men nu börjar det fan kännas i ryggen :P Resan ner till kusin i Göteborg och dagens äventyr på Gekås var ju dock lätt värt besvären. Har inte träffat Sara sedan långt innan jag åkte till Malta så det var fan på tiden även om det bara blev kortbesök!

Käkade grekisk och gick på nya Julia Roberts-filmen "Eat, Love, Pray". Riktigt bra film måste jag säge, både skrattade och grät lite i samma film :P Kom hem från bion vid halv ett och redan halv sju imorse ringde alarmet. Bara att packa sig upp ur sängen och bege sig. Frukost på en korvkiosk och världens knepigaste kassagubbe. Köpte en korv med bröd, inte en korv med mögelbröd. Det hade gubben tydligen lite svårt att förstå. Jag som längtat hem till svensk servicekänsla, gick ju sådär.. Jaja, ny korv med mögelfritt bröd fick jag till slut.

Spenderade ungefär 7 timmar och totalt närmare 9000kr på Gekås, kom ut lagomt trötta och ömma. Fyllde på med käk och sedan åkte vi hem. Skulle inte köpt något egentligen utan mer följt med som sällskap men det gick ju sådär som vanligt.. Tur att man inte åker dit alltför ofta.

Ligger i sängen nu med min nya kudde och i ny sovskjorta, packat upp 2 av 4 väskor också så får vara nöjd med dagen. Imorgon bitti blir det motion så det känns riktigt aktuellt med sova just nu.
Lägger upp bilder imorgon istället :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0