Tack älskade vänner!

Gårdagen var underbar och nu kommer ångesten krypandes så smått.. Jag har nog inte förstått tidigare vilka underbara vänner det är jag skaffat här nere, och jag kommer sakna dom alla otroligt. Man säger att man ska ses igen, vi måste träffas. Men kommer vi? Jag hoppas hjärtligt och innerligt det, tänker göra vad jag kan för att se till att det blir så! 

Galet, kommer sakna ön så mkt!!

Sitter i lägenheten nu och har plockat iordning lite grann, hyresvärden kommer nog vilken sekund som helst för att kontrollera så att allt är helt och rent. Är för övrigt skitväder ute och nu kommer regnet. Korsdrag i lägenheten och frisk luft för första gången på jätte länge. Hoppas, hoppas det är lite höst kvar tills på torsdag!

Kameran hamnade i Åsas väska igår så bilder kommer nog först imorgon, då tar jag mitt pick och pack och lämnar DaVinci Court för sista gången :) Ska bo hos Åsa och Angelina sista dagar, gäller att krama ur så mycket umgänge som möjligt nu :) Nu lite sömn i väntan på hyresvärden.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0