Sovmorgon

Gick sådär.. Skulle vilja kunna sova till tolv-ett som alla andra jag känner men givetvis vaknade jag vid nio imorse.. Har ju i och för sig sovit nio timmar nästan vilket är bra mycket mer än jag brukar, men känner mig inte utvilad. Tror jag saknar ungefär 50 timmars sömn sedan sista veckan på Malta som jag tror skulle vara bra att sova ikapp men men.. Får ta det pö om pö! 

Ligger fortfarande kvar i sängen, är kallt som fan på mitt rum så vill inte kliva upp! Är ju så varmt och skönt under täcket!! Borde verkligen ta tag i den där sista väskan. Bara klänningarna som ska hängas upp så det borde gå fort. Hm, ska överväga saken.. Något annat som verkligen lockar mer är den apelsinjuice som mamma pressade åt mig imorse och som väntar i köket. Nej, kanske borde kliva upp ändå?

Mest svammel idag. Ska bjuda farmor och farfar på lunch, sedan kommer nog Emelie och hunden hit för skogspromenad och bastumys :) Och så skiner solen också.. NU går jag upp ur sängen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0