Söndagsmys

Har äntligen börjat fått lite ordning på torpet eller hur uttrycket nu ska vara, menar alltså att mitt rum börjar på att faktiskt likna ett bebott rum :) Packade upp massa foton och ljus igår, böcker och alla mina filmer har också fått plats. Känns riktigt bra, liite ångest bara när jag vet att det fortfarande finns ett rum i huset överfyllt med mina möbler och gamla flyttkartonger. Ska ta tag i det där ikväll är tanken.. 

Nu väntar mamsen i köket med färskpressad apelsinjuice, te och gröt så det är väl bara att ta sig upp :)


Min fina älskling är på plats (snackar om TVn alltså)
Mastodont-kopp med chai latte och söndagsmys, kan det bli bättre?

Ny vecka nya tag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0