Som utlovat

Dock blir det bara ett fåtal bilder, jag är bamsetrött! Eller Skalmantrött kanske man borde säga? Svammel..

Nyktert?
Jag, Matthew och Hanna (som redan gått över till vatten :P )
Dutcharna
Massa CS-folk
Maltesisk vinkylare, gillas starkt :)
Fullt ös bak i bilen, 4 pers i baksätet på en yaris varav 3 över 177cm :P
Hanna, jag, Brigitte, Katie och IT-Lior
Jag fixade allas vår dröm-man :)
Denna bild får avsluta. Vem mannen i bakgrunden är har vi ingen aning om :P

Nu ska här sovas, det kan behövas!! Jobbar för övrigt sista skiftet den 13e oktober, och flyttar hem den 14e.. Min enda motivation just nu? Pengar, pengar, pengar..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0