Snö?!

Åkte som sagt till Borlänge med mamma igår..Lämnade hemmet vid strax efter elva och det låg fortfarande kvar snö på höjderna. Ja, SNÖ! Hallå någon måtta får det fan vara!! Jag kom ju precis hem från +27 grader och möts av snö, såhär får det fan inte gå till..

Såhär låg jag på Malta i torsdags
Såhär såg det ut efter vägen igår..

Jag vänjer mig, jag vänjer mig, jag vänjer mig, jag vänjer mig, jag vänjer mig. Bara att upprepa :P

Gårdagen var riktigt bra förresten! Fick naglarna fixade i Borlänge, de behövde lite omtanke. Impulsköpte ny mobiltelefon också; en Nokia N8. Har inte riktigt förstått mig på den helt men det kommer väl. Teknikens under säger jag bara.. Tur att Daniel assisterade vid första uppstartningen, tycker inte om att experimentera alltför mycket med sånt där :P
Träffade Jennie G för en fika, så kul att se henne igen och vi båda konstaterade att det är precis som att jag aldrig varit borta :) Otroligt skönt måste jag få säga! Sedan kaffe på lobbyn med Daniel, han bytte av med Arvid. Vi provade att cabba ner bilen och cruisade runt lite :) Var ju jävligt kallt men med dubbla jackor, mössa, vantar och filt så gick premiärturen i alla fall hyffsat! Hamnade på lobbyn som vanligt och sedan mötte jag upp Jennie på Silverdollar. Lite av skräcken att gå in där men träffade folk som jag inte sett på länge så det var trevligt även om det blev en kort visit..

Fina bilen, boomblastern och Arvid så klart :)

Nu sova lite, kom hem jäävligt sent. Sen blir det Göteborg med syster!



Kommentarer
Postat av: Nilssimone

Hello! Very interesting and professional site.

2012-01-27 @ 11:54:56
URL: http://nilssimone.bloghandler.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0