Nya tag

Det har gått utför med min älskade blogg sedan hemkomsten till Sverige, men nu jävlar ska jag ta tag i det här! Det är dags att engagera sig igen, varför inte i bloggen då? 

Helgen har bjudit på mycket skoj, en del sorg, en hel del insikter och faktiskt en otrolig längtan igen. 
Ja, jag ska. Idag bestämde jag mig. Oavsett vad som händer nu så tänker jag göra det, jag vet att jag vill. 

Lite kryptisk, jag vet. Men det är lite svårt att vara öppen såhär med alla beslut jag tar och saker jag tänker på. Kanske borde göra det här till Sveriges mest ärliga blogg? Skulle kunna bli jävligt intressant vill jag lova. Nej, det är för svårt att skriva just nu, plåster på höger pekfinger förstör en hel del :) Bjuder på en otroligt bra låt istället, sover och skickar alla tankar till farmor!!


Daniel Adams-Ray säger allt väldigt bra :)

Imorgon ska jag förresten ta tag i det här också, på riktigt nu mamma jag lovar:
Skulle aldrig tillåta ett sånt här rum i mitt hus, kan ha bästa päronen :)
Tack älskade föräldrar
Ni gör mig till en klokare människa

Kommentarer
Postat av: Gjermundenya

I am really impressed!!

2011-04-12 @ 15:26:51
URL: http://gjermundenya.bloglyric.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0