Mot Borlänge

Fan, det är inte alltid lätt att få något gjort här inte :P Jag och mamma har varit påväg mot Borlänge den närmsta halvtimman men det går liite sådär.. Ska ta mig ut genom dörren nu, fullt påklädd med vantar och grejer. Hela natten så har jag legat och kramat på den där dosan som sitter på sladden till dator för att få så mycket värme som möjligt. Kommer nog vänja mig, hoppas det i alla fall :P

Kvällen kommer spenderas i stan med fikor till höger och vänster, vill träffa alla vännerna nu på en gång! Imorgon bär det dessutom av mot Göteborg, besök hos kusin och en heldag på Gekås i Ullared med syster. Som sagt, fullt ös ända sedan hemkomsten.. Känns som att jag varit hemma i flera veckor redan..

Hoppas ni alla får en bra lördag! Ha det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0