Migrän

Kul jul, Camilla håller nog på att få ett migränanfall.. Pallar inte med det just nu, ska snart åka in till stan och hämta Anna H för att åka vidare till Matilda och Örebro :) Ska bli fett kul med utekväll på riktigt, schlagerkväll och lågskor så det kan dansas heeeela natten!! Fan så vi ska förbränna kalorier :D Har inte festat med tjejerna på hur länge som helst så nu jävlar kan migränen få besvära någon annan för jag tänker ignorera den in i det sista!!

Imorgon blir det dessutom massa mys med Annacarin som kommer till Ludvika för någon dag :) Tvådagars i helgen alltså, så gick det med min utmaning.. Får väl minska på mängden i alla fall :)

Papsen kom nyss med Panodil Zapp så nu blir det en powernap och hoppas att skiten släppt när jag vaknar! Tar med kameran och nya mobilen så jag kan garantera massor med bilder på söndag!! 

Hoppas ni får en bra helg!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0