Landlord = Hyresvärd

Min landlord ringde idag. Tydligen ska vi gå igenom lägenheten imorgon någon gång mellan 10-12.. Så blev det med festa hela natten och komma hem vid fyra imorgon eftermiddag. Meeen, kanske lika bra när jag tänker efter :) Måste ju dock, skrubba väggarna efter lite mygg-mord och massa avtryck från PV-fötter, städa ur urgnen och kylskåpet. Resten får städerskan ta. Ja, jag tänker lyxa med städerska som gör slutstädningen, för det finns inte ord att beskriva hur jag HATAR att flyttstäda. Har ju gjort det ett antal gånger nu, och det blir verkligen inte bättre för var gång det kan jag ju lova.

Måste ta tag i det här nu, sen blir det till att fixa sig jävligt fort och så dra iväg mot kvällens bravader :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0