Katastrof

Vet inte hur jag tänkt, om jag tänkt alls. Har inte ens packat en tredjedel och väskan är snart redan full. Bara att ta sig ner på stan innan jobbet och köpa ny resväska. Blir nog en trunk, kan jag behöva till nästa äventyr :) Gick förresten bra med hyresvärden, fick inte böta för någonting. Dock var det ju en del el kvar, och så 60€ till städningen. Höll på att sätta i halsen när jag hörde 60 €men fan, då bara tar jag mitt och lämnar lägenheten som den är. Gött säger Camilla då :) 

Måste sova lite till om jag ska orka med jobbet (blev inge sömn tidigare faktiskt!) och sen hinna ner på stan också.. Suck.. Stress. Vill knäppa i fingrarna och vara hemma i Svea bara!

Vid The Window på Gozo i onsdags :)

Kommentarer
Postat av: Glennhege

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-06-21 @ 07:43:21
URL: http://glennhege.blogoom.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0