Home sweet home

Känner mig själv alltför väl, givetvis slutade det i kaos när jag väl skulle lämna lägenheten igår. Stod halvt påklädd med handduk i håret och panikvägde väskorna 2 minuter innan taxin skulle komma, självklart med över 2kg övervikt :P Som vanligt alltså.. Suck.. Jaja, efter lite rensning på flygplatsen och lite om och men på vägen (kan förklara senare) kom jag med planet, alla väskor är med och det mesta av packningen i alla fall :)

Emelie och Jonathan kom och hämtade mig på Skavsta med sötaste hundvalpen i baksätet :) Kom hem till Ludvika redan vid 2 inatt så har hållt Jonas sällskap i receptionen i väntan på att faster skulle sluta jobbet så jag äntligen fick åka resten av vägen hem! Klev innanför dörrarna här hemma vid halv nio imorse, 17 timmar efter att jag lämnade Åsa och Angelinas lägenhet. Home at last!

Nu ska här svidas om och så ska jag ta mig iväg mot jobb. Stor begravning idag och jag känner redan att det kommer bli tungt! Det är i alla fall strålande sol ute så det kommer bli en otroligt fin begravning det är jag säker på.. Nej, jobb var det :P Uppdaterar mer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Hej min vackra Camilla. Härligt att ha dig hemma på svensk mark igen. Jag saknar dig massor och förväntar mig att få höra din vackra stämma snart! <3 Finns här, det vet du!



P.S. Man ska inte vara alltför förberedd när taxin kommer, du vet ju hur det gick för mig och Nirre. :P

2010-10-15 @ 17:02:09
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0