Frost

Har jag någonsin sagt att jag verkligen hatar att skrapa rutorna på bilen? Allra helst på min kära minibuss. Lyckas alltid bli sån där jävlig frost som inte går bort om man inte river med naglarna. Det är svinkallt ute, och massa med frost överallt. Inklusive på bussens rutor. Vilket innebär att när jag kliver upp ur den här sängen så måste jag skrapa rutor. Suck.. 

Jobb idag, begravning. Verkar vara gott om sånna på byn för tillfället. Vilket är otroligt synd så klart, mina tankar går till familjerna. Idag kommer i alla fall bli otroligt fin, solen är påväg upp och himlen är alldeles klarblå. Fina, kalla höstdagar är så fruktansvärt mysiga när man kan njuta av dem från under täcket med gott sällskap :)

Måste väl upp och väcka papsen nu antar jag, stackarn är lite förkyld så jag får nog jobba lite för oss båda två idag.. Vi vet ju hur det är med män när de är sjuka :P

Farfar och farmor igår när jag bjöd på lunch.
Varmrökt säfsenlax, kokt potatis och dillmajonnäs, kan det bli bättre?

Upp ur sängen var det ja. Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Lunchen var väldigt poppis.

2010-10-21 @ 19:33:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0