En helg på vift

Ligger hemma i sängen, ljus över hela rummet, gigantisk kopp chai-latte och Dirty Dancing på min fina TV, hur gött som helst :) Ska snart försöka ta tag i pluggandet och sedan blir det tidig natt för min del, åker till stan och fikar med finaste Amalia så fort jag vaknat imorgon! Ska bli så kul att se henne igen, alldeles för längesen utan tvekan :)

Fredagen i Örebro var underbar, så kul att umgås med mina fina vänner igen! Älsklingarna, snart måste detta göras om! Vi gick på strömpis, jag höll knappt på att komma in för ett litet bus som gick åt helvette, och sedan dansade vi nästan ända till stängning! Tro mig, det förbrändes en massa kalorier!! Ska lägga upp bilder från våra upptåg :D 

Dukades upp middag för 3 :)
Matilda, jag och kvällens godaste dricka :)
Matildas fina vän testar min kamera :)
Finaste Anna!!
Örebro by night :)
Vattenkamera :D 

Lördag morgon tog vi en snabb-sväng på stan, fick mig givetvis en chai latte innan hemfärden :) Träffade på finaste Annacarin när vi kom till Ludvika igen och spenderade kvällen med massa fina tjejer :D Hamnade på lobbyn och sen dessvärre på Solo, men nu kan jag ju konstatera att jag aldrig behöver sätta min fot där igen.. Var en otroligt trevlig kväll, men Ludvika kommer ju alltid vara Ludvika.. Var går folk i min ålder ut egentligen?! Inte kan jag gå till Solo igen, kände mig för fasikens gammal! Inte nog gammal för SilverDollar dock.. Och vad hade vi kvar? Selmas där alkisarna hänger eller trägårn? Nja.. Kanske skulle öppna nytt uteställe i stan?

Snygging!!
Linnea är hemma och mellanlandar ungefär som jag
Jennie var också med!

Grymt rolig helg fylld med vackra tjejer jag inte träffat på alldeles för länge! Måste som sagt göras om!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0