Bye bye Hanna :'(

Nu har hon åkt hem, lägenheten är återigen tom.. Hm, vad ska jag nu hitta på för bus? Ligger hemma i sängen som jag gjort hela dagen. Sjukanmälde mig från jobbet så att jag inte riskerar att bli ännu sjukare inför imorgon, för då är det middag och hej-då-fest för mig. Jistanes, sista helgen på Malta. Vid den här tiden om en vecka sitter jag på planet hem, känns som att jag har en massa jag inte fixat ännu och massor som ska hinnas med. Jaja, det löser sig.. Här är bilderna från festen igår i alla fall :
Fillsan är tillbaka på ön för 1 veckas semis :)
Babe!!
Fullt ös i taxin :D
Kokosdrinkar på Hugos
Gänget var samlade igen, saknas bara 2 älsklingar
Mackan var INTE en av dom :D
I väntan på shotsbrickan
Sen spårade det ur och det blev dags att åka hem :)

Kommer sakna dig Hanna nåt så otroligt, fan vad kul vi haft den här månaden! Ses snart i Sthlm!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom två älskningarna saknade er med!!!!!

2010-10-08 @ 00:29:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0