Bullbak

Ligger hemma i "min säng" hos Åsa och Angelina, var ett jävla släpande på väskor igår! Tack till underbara vänner som ställer upp och en tanke till min hyresvärd som antagligen fortfarande städar ur min lägenhet :) 

Ikväll blir det bullbak i poolhuset, innan dess tänkte jag gå igenom väskorna igen och se om allting verkligen måste med hem.. Köpte en till klänning igår av Angelina, inte direkt smart att öka packningen när jag verkligen skulle behöva minska den :P Jaja, det får lösa sig. Har ju 3 dagar på mig att klura ut något. Kanske, kanske skickar jag hem lite grejer, men egentligen finns det nog en hel del som kan kasseras eller skickas till bättre behövande..

Har fått tag på kameran igen förresten så lägger upp bilderna från i fredags:

Jag, Åsa och Emi
Nya partiet.. Socialliberalerna eller hur var det?
Mys i taxin ;)
Titt-ut
Vi tyckte fashionabelt sena, de tyckte inte de andra :P
Sötaste paret
Notera Åsas öra
Kvinnan var borta i 10 min och kom tillbaka med blingbling! Duktiga kvinna, äntligen!
Seriösa politiker
Mat, mat, mat!!
Käkade rabbit för första gången och jävlar vad gott det var!
Niclas och Dogge körde fullt ös :)
<3
Vidare till Republic och arga-minen-leken
Inte så bra på den dock..
:D
Nya klänningen från TopShop :)
Sen blev det lite girls gone wild på Native :)

Mina fina, allihopa! Tack för en grym kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0