Blogg från jobbet

Idag har jag det fina privilegiet att sitta på Teamleader-platsen och övervaka alla supportagenter så att de tar sina chattar i tid och allt. Detta innebär även att jag har tillgång till Internet :) WOHOOO! Sitter för tillfället och läser alla bloggar jag kommer på och fokuserar på allt annat än jobbet. Skäms på mig.. Är så tråkigt en dag som denna bara..

Var på stan med Hanna innan jobbet, köpte ny klänning till avskedsfesten och första bebispresenten till syrrans bulle i ugnen! Oj, det kanske jag inte sagt förresten? Ska bli moster igen :D Håller tummarna för en flicka i smyg, men med tanke på hur go' Edwin är spelar det absolut ingen roll!! Mitt gulltroll, ska bli så kul att få komma hem och leka med honom igen!

  

Nej, ska läsa vidare på mina bloggar, bara 1 timme och 18 minuter kvar tills jag måste flytta på mig :P


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0