Barcelona i bilder

Här kommer bilder som utlovat, batteriet till kameran tog dock slut rätt så tidigt på resan (typiskt Camilla) så jag lägger upp alla bilder jag tog :) har ju i alla fall anledning att åka tillbaka för att fotografera allt fint. Visar bilder på inköpen senare, måste ladda kameran först..

Jag såg grönt, en så härlig syn har sällan skådats!
Väldigt trött ja, men taggad som fan!
Första jag såg av Barcelona, ett monument i form av en gigantisk dildo. jo ja tackar..
Hamnade på en marknad mitt i Barcelona
Köpte en massa färska frukter
Woho :)
Sightseeing, Barcelonas katedral
Kikade på massa fina byggnader längs med alla smågator
Pröjsade 125 euro för 1 hotellnatt, men jag lovar det var värt det!
Chailatte från Starbucks, bra bok och otroligt skön säng var precis vad jag behövde!
Utsikt över La Ramblas från frukosten
(som för övrigt var underbar med mer bakelser än frukostbröd, Camilla gillar!)
Massa "gatukonstnärer"
Gigantiskt liten bebis :P
Lyckades visst ha samma takt som en annan kamera-kåt turist
http://publishme.se/384006/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Som sagt..
Massa touristas
Hann ta kort på Barcelonas alldeles egna Triumfbåge innan batteriet sa upp sig fullständigt!

De här två dagarna har varit galet bra, Barcelona är otroligt fint och det finns massor att se! Rekommenderas starkt, ska åka dit med mamsen så snart som möjligt så vi kan turista på riktigt :) Eftersom mitt flyg gick redan klockan 7 imorse och flygbussen lämnade Barcelona halv fyra, så sket jag i att boka hotell för andra natten. Gårdagen spenderades därför i baren på HardRock Café och vet ni vad, samma önskan att köpa skinnbyxor som när jag och Hanna hade sett den där bion återfann sig omgående. Kan man köpa skinnbyxor och faktiskt få runt i? Fick även användning för mormors ring när 3 tyskar, varav 2 gifta, envisades med att uppvakta mig. Förklarade snällt att jag också var gift och helt plötsligt fick jag äktenskapsråd istället för gratis-drinkar :P

Som sagt så måste kameran laddas, visar mina köp lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Min kompis med det mkt fina namnet Matilda i Örebro, har skinbyxor! Som hon använder, iaf när vi va ute! haha =P Så det går nog! Mkt roligt att se dina bilder, såg mysigt ut med hotell häng och Starbucks! =D <3

2010-10-03 @ 12:02:53
Postat av: Emilmelisa

God bless you

2010-12-28 @ 17:51:11
URL: http://emilmelisa.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0