Äntligen i säng

Herrejistanes, inslängd i det gamla hederliga kaoset på en gång! Kom hem vid halv nio imorse, hann sova 3 timmar och sedan jobbade jag mellan 12-20, när jag från första början egentligen bara skulle ha hjälpt till två eller tre timmar mitt på dagen :P Jaja, vad gör man inte för familjen? Ska få egna snickarbyxor som tack för hjälpen, ska ta tag i massa renoveringar nästa vecka så det kan behövas :)

Begravningsmiddagen var i alla fall riktigt fin, trodde jag skulle vara mer nervös över att servera med tanke på att det var ett tag sen med det rullade på bra. Det gör min nya bil också förresten, är redan förälskad :) Måste ge den lite kärlek bara, sen jävlar ska det cruisas. Ska ha den helt klar till nästa sommar har jag bestämt, så kan hända att bror får jobba lite på den under vintern när jag är på nya äventyr :) Hann även skaffa mig extrajobb idag också, skönt att kanske få in lite pengar ändå och inte bara lata runt hemma närmsta framtiden..

Har nog vid det här laget gått över gränsen vad gäller tröttheten, var längesen jag sov såhär lite på 3 dygn. Antar att det kommer ikapp mig de närmsta dagarna.. Ska försöka sova nu, imorgon väntar Borlänge med mamma och sedan ska jag försöka ordna upp det här:

4 väskor med kläder och djävelskap.. Wohoo!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0