7 dagar kvar

Har varit lite dåligt med updates senaste dagarna men det har varit fullt upp med jobb och hinna med så mycket umgänge som möjligt med Hanna. Hon åker ju hem idag, vilket innebär att det är exakt 7 dagar kvar tills jag lämnar ön.. Har sagt det förut men tror jag måste säga det igen, tiden går för fort! 

I tisdags var vi i alla fall och solade och badade, och äntligen äntligen fick jag mina älskade pannkakor med Nutella:

Underbar dag, försökte mig på Homer-looken men vet inte om det funkade så bra :) Gott var det i alla fall, men kanske inget som kroppen skulle vilja vara med om allt för ofta.. Igår var jag på Gozo med Katie, hennes mamma och en väninna till henne. Var skitkul, har inte varit där tidigare och det var klart värt besöket. På kvällen blev det sushi och vin med bästaste Felicia, Åsa, Angelina, Mackan och Emi och så kom Hanna och gjorde oss sällskap också. Snackades massa Malta-minnen och gissa om Fille har varit saknad!! Kvällen slutade i PV så klart, har massa bilder så lägger upp de lite senare! Nu ska jag ut på balkongen och njuta av solen :D

Kommentarer
Postat av: Goranlene

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-06-24 @ 10:33:55
URL: http://goranlene.blogspoo.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0