34,5 +

Önskade att jag snackade temperatur.. Totala vikten ligger nu på 34,5 kg, utan att ha räknat med datorn eller tvätten som hänger ute. Det här kommer definitivt sluta runt 40kg, alltså 10 kg för mycket. Hm. Hur fan löser jag detta? Får bli rensning när jag kommer hem till Åsa och Angelina, kanske finns det något som kan slängas eller lämnas till bättre  behövande. Åsa ska för övrigt bjuda på tacopaj ikväll, mums säger jag och tackar och tar emot :) Väntar bara på att Angelina ska sluta sen är det dags att släpa väskor och diverse påsar ner för trappan, favorit-delen när det kommer till monsterflyttar :P

Längtar hem till idyllen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kanske blir billigare att skicka hem ett paket med lite kläder än att betala övervikten??

Maria ska nog göra så om det blir för mycket för henne.

2010-10-11 @ 13:27:29
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0