22 timmar kvar

Känns helt sjukt, det är 22 timmar kvar tills mina fötter kommer känna på svensk mark. Jag kan faktiskt räkna ner timmarna nu.. Den senaste tiden har allt hänt för fort, människor jag inte trodde skulle påverka mig såhär har gjort det. Djävulskt vad jag kommer sakna alla som jag lämnar kvar!



Nu är det dags att sova. Har varit på middag med Katie och Brigitte och sagt hej då på riktigt, 2 tjejer som jag verkligen hoppas att jag kommer få se igen! Imorgon blir det frukost med Åsa och Angelina och bara tanken på att säga hej då till bästa brudarna gör mig grinfärdig! Är inte bra på hej då, men räknar med att jag kommer få se dem alla snart igen!!

Sista natten på Malta för den här gången. Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: ÅSa

OCH VART ÄR BILDEN PÅ MIG DÅ?!



/ FETT BITTER

2010-10-15 @ 23:41:57
Postat av: Åsa

fortfarande fett bitter...

2010-10-20 @ 15:16:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0