Tråååkigt!

Usch, hatar att städa! Speciellt eftersom jag är så galet lätt-distraherad också :P Skulle bära upp lådor på vinden, vilket resulterade att jag först var tvungen att rensa där, gå igenom kartonger och soppåsar med kläder från jag vet inte hur länge sen. Så fort jag hittar ett av mina plagg så brister jag ut "Åååh, den HÄR tröjan, som jag hade då och då" och helt plötsligt tog det 5 minuter att vara lite nostalgisk och ha lite åldersnojja osv. Förstår ni hur lång tid det tar när jag ska städa?

Jaja, fyndade i alla fall pappas gamla skidbyxor som jag tänker ha i vinter så i alla fall något positivt. De passar faktiskt riktigt bra och så är de GALET snygga dessutom, tjänade en hacka på att inte köpa nya skidbyxor i år alltså :) Ska ta mig till Matilda och Örebro i veckan och kolla efter en jacka som skulle kunna passa till, om lönen från Malta behagar att ramla in på kontot alltså :)

Hur snygga är dom inte?!

Nu paus, sen ska jag försöka mig på att bära kartonger igen :P

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Min snygging! <3

2010-11-01 @ 19:48:30
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0