Samboliv i huvudstaden

Åh, nu är snart mina underbara dagar i Stockholm över, har ju haft så otroligt kul så jag vill nästan inte ens åka vidare! Meen, det ska jag. Fast inte riktigt än, redogörelse för gårdagen först :)

Mötte en otroligt glad och sprallig Hanna inne i stan igår, var så kul att se henne igen om än lite konstigt att träffa henne på svensk mark! Konstigheter eller inte, nog blev det precis som vanligt med skitsnack och allt som hör min kära Hanna till! Hoppas verkligen att jag får se henne snart igen, kanske i en alpisk skidbacke?

Vi träffade på min käraste Felicia som förgyllde många kvällar på Malta för en snabbfika på centralstation, innan vi drog vidare till Fotografiska och kolla på deras utställning Fashion. Massor med inspiration till modeskaparen Hanna, vilket nog var precis vad hon behövde :) Middag och fika hanns med innan vi var tvungna att säga hej då till varandra, om inte tårfyllt så nästan! Saknar min solstråle redan, som sagt hoppas jag verkligen att hon tar sig till alperna snart snart snart!! (Om jag får jobbet kanske ska tilläggas!)



Efter att ha laddat om hemma hos Karin med vin, dusch och fix drog Karin, Jessica och Annacarin med mig på gallej på Café Opera. Fint ser ni :) Och nog fan kom vi in, jag fick dessutom dubbeljobba lite som dörrvakt och snäste av åt väldigt korta, smitiga stockholmsbrudar. Otroligt kul måste jag säga. Sen blev det dansa och alkohol och lite blackjack innan fyllemat och svart-taxi hem :) Halvvägs ut till Stadshagen får vi reda på att chauffören blivit av med sin licens i 4 år framåt, vad fan gör man för att lyckas med det?! Lite nervöst böev det ju :P Jag och AC delade på soffan och jag sov ju som en gris som vanligt, vilket AC tyvärr inte riktigt lyckades med. Ber om ursäkt för det!



Dagen har mest spenderats i Kakas lägenhet i Stadshagen med TV-tittande, ompackning, lite plugg och massa kvällsmys, och ja nu är det dags för sova! Klockan ringer vid fyra imorgon bitti, om jag orkar kanske jag uppdaterar er innan avfärd också :) Puss och kram på er!


Tack älsklingar för underbara dagar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0