Pellets-träning

Nu vet jag var bror fått sina muskler ifrån, aldrig mer gymmet säger jag bara.. Har tillsammans med pappa burit in en hel pall med pellets idag. Det är alltså 47 säckar á 16kg! Känner redan träningsvärken i ryggen komma krypandes. Aldrig mer gymmet säger jag bara, pellets-säckar FTW!!

Har för övrigt varit aktiv som få idag! Eller inte.. Planerna på att börja storstäda och organisera upp ännu ett rum gick åt helvette när jag gick förbi soffan och insåg att jag var rätt så trött. Blev alltså en 1,5 timmes lång powernap istället innan bror kom och förstörde. Kvällen blev i vanlig ordning i det här hushållet desto mer aktiv. Öste ännu mer pellets i pappas hyreskomplex :P Skulle dessutom ställa in min älsklingsbil i garage över vintern, vilket resulterade i flytt av snöskoter och åkgräsklippare (har därför kört åkgräsklippare i totalt mörker i minusgrader..). Omständigt som det ska vara..

Blir storstädning imorgon istället, om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Faster

En typisk dag hos fam Ekehov.

2010-11-09 @ 18:02:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0