PANIK

Fasikens vad länge jag lyckats sova då för en gångs skull, något jag egentligen inte alls har tid med ju! Vinglaset står kvar på nattduksbordet och boken ligger slängd på golvet, antar att jag omedvetet somnat rätt så bra igår även om det blev sent. Skrämmande att vakna utan att veta att man sovit, om ni förstår hur jag menar..

Mycket att göra idag, har inte packat någonting än och vet inte ens om jag har full koll på var alla grejer är. Tvättade sista maskinen halv två inatt så den måste hängas nu innan frukost, bara att be till gudarna att det hinner torka. Har inte heller vallat skidor eller provat pjäxor så det måste också göras, det enda jag egentligen gjorde igår av allt på planeringen var att sy igen lite hål i fickorna på skidbyxorna :P Desto mer att göra idag, så bara att ta sig upp ur sängen antar jag!

Hittade ett par bilder från helgen som jag inte visste fanns:
Käääääl
KG och Kalle
Klys
Jag och John :)
Öl, vin, öl, öl och så en massa hotshots på det, inte konstigt att vi hade en bra kväll!

Nu står frukosten på bordet, bara att kicka igång dagen!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0