Örebro i bilder

Tåg tåget till Örebro vid halv nio igår, framme strax efter tio. Att jag faktiskt var där i tid chockade Matilda lite så för att inte förstöra hennes dagsplanering så satte jag mig på ett av Örebros bästa fik, BaraVara, med en chailatte och Alex Schulmans bok om hans pappa. 
Verkar vara en riktigt bra bok!

Matilda kom och hämtade mig vid tolv-tiden och då började jakten på jackan. Hann bland annat att prova den här jackan innan det var dags för lunch med hennes kompis Cajsa:
Peak Perfomrnace, 2800kr på Stadium
Min finaste :)

Efter en lunch fylld med curry tog vi en sväng på stan, Matilda letade smycken och jag kollade mest runt efter allt som jag kanske inte borde köpa men så gärna vill ha. Fan att det är så lätt att göra av med pengar hela tiden!! Efter ett och annat inköp gav vi upp och gick hem till Matilda, kollade på filmen The Proposal och drack te. 

Denna jacka fick bli med hem, Salomon 2300kr på Stadium. Passar perfekt till byxorna!
Nya skor!! Skitsköna är de dessutom!

Man kan säga att det nästan blev en helt ny outfit igår i Pennybridge, såhär såg jag ut när jag kom dit:
Byxorna kommer från Zara och linnet från Barcelona, hade röda Converse till och jacka så klart.

Efter en dag på stan med Matilda såg jag ut såhär:
Skor från DinSko
Byxorna kommer från Monki
Jackan (som inköptes förra veckan) kommer från Kappahl
Halsduken införskaffades impulsivt på H&M på morgonen för att jag frös :P

Så ja, nog för att jag är väldigt nöjd med mina köp men jag kanske inte hade tänkt att spendera riktigt så mycket pengar som det blev i slutändan.. Men det är väl lite standard när det gäller mig.. Nu ska jag då inte shoppa nåt mer innan alperna, måste spara dessa små slantar nu! Gudarna vet när jag får lön nästa gång :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0