Nu snart

Dåligt med uppdateringar men i ärlighetens namn så händer det inte alltför mycket i mitt liv just nu.. Mamma funderar om jag håller på att vänja mig av vid den här bloggen och det kanske vore lika bra? Vet inte vilka möjligheter jag har att hålla er uppdaterade i framtiden. Men ja, det får väl visa sig!

Just nu går jag mest och väntar på att saker och ting ska ske, några mer bestämda än andra. Kusin Sara kommer hem en sväng idag så hoppas jag hinner träffa henne och mysa lite. Bestämt är det  att Karin kommer hem till "Luddis" imorgon, då blir det tjejmys om jag får som jag vill :) Saknat den tösen nå fruktansvärt!

Bestämt är det också att imorgon om en vecka så är jag på väg mot alperna, Österrike, Bad Gastein. Det är dit nästa äventyr går, om ni inte listat ut det redan :) Kurs i tio dagar och sedan är det bara att hålla tummarna för ett jobb för säsongen! Om jag inte hamnar där är ju risken överhängande stor att jag blir kvar i skogen över vintern faktiskt, vilket kanske inte skulle vara helt fy skam trots allt. 

Obestämt är det svårt att påverka, de sakerna tänker jag lämna åt ödet som det ser ut.. 

Ligger för övrigt mest just nu med en hosta som inte är alltför rolig, det enda positiva är att magen får sig ett träningspass :P Får inte sova på nätterna så idag efter frukost har jag sovit till Ronja Rövardotter och nu tänkte jag ta ett par alvedon och sova lite till i väntan på lunch, bror och Sara :)

Bestämt är förresten också att jag får träffa denna snygging nästa vecka!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0