Kusinträff

Underbar dag igår, skönt att ha kusinen nära till hands för en gångs skull :) Hela familjen + kusin-familjen bastade, sen blev det gemensam pizza-kväll och så slutade det med att jag och Sara somnade till Eat, Love, Pray i min 120 säng, som på den gamla goda tiden! Min hosta har dock varit katastrof, jag undrar om jag är allergisk mot mitt rum kanske? För varje inandning hostade jag minst 3-5 gånger så jag gav upp och la mig på soffan för att Sara skulle få sova lite iaf.. Konstigt det där.. Jaja..

Lite mörk bild men relaxen vid bastun är det iaf


Ute kräksnöar det, jag som ska åka in till stan idag.. Suck.. Nog för att det är härligt med snö men det är ju helt ärligt inte det mest praktiska när man ska köra bil! Får krypköra och det är inte direkt min starka sida om vi säger så.. Ikväll blir det umgänge med bästa brudarna, Karin är ju hemma över helgen så nåt mys ska vi nog hitta på! Nu frukost dock, och försöka väcka Sara innan klockan är 10 kan ju bli intressant!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0