Kliv in i nästa epok i livet

Mamsen är en klok kvinna, hon myntade rubriken för en liten stund sen i ett sista försök att lugna mig innan hon började snarka. Min sötnöt till mama :) 

Jag mår illa. Har packat allt, det som inte är nedpackat nu det glöms bort. Har inte hittat mina nya favorit-mysisar som jag köpte på gekås, inte heller mina vantar och mössa så detta måste inköpas i Stockholm. Attans va? Jag som HATAR att handla nytt :P Men jag har faktiskt letat ordentligt efter det, till mitt försvar!

Hann med en sista sväng in till Ludvika idag, införskaffade nya sulor till pjäxorna och fikade med Karl-Anton. Har inte sett karln alls så tillräckligt mycket när jag varit hem som jag önskat, men så är vi ju två mycket upptagna personer också :) Det känns som att jag ska vara borta sådär galet länge igen, men som Karl sa så är det ju faktiskt bara 2 veckor det handlar om. Har nog att göra med att allt efter detta är så ovisst, får jag jobbet har jag ingen aning om hur länge jag hinner vara hemma..

Kvällen spenderades med föräldrarna och kusin, faster och Micke (har fortfarande inte lärt mig att säga farbror till Micke, lite konstigt är det när faster nästan alltid varit faster), fick hjälp att valla skidor i pappas absoluta röra och så har packningen kontrollerats. Tack för hjälpen och sällskapet :)

Slänger upp lite bilder, sen ska det laddas musik på mobilen innan det är dags att sova. Kanske ska ta Tobias råd och lägga in några filmer också så jag har något att kolla på under alla dessa bussresor? Har i alla fall packat ner en bok på 975 sidor om 2:a världskriget om jag får svårt att sova någon natt.. 

Sara och Micke kollar verktyg
Saaaaraaa
Vallar-Nisse
Det är detta som kallas för hängröv :)
Ni vet mitt projekt med rummet?
Såhär blev resultatet:
Rätt så ok eller hur?

Skulle även hänga undan min balklänning så den var tvungen att provas, kan fortfarande ha den :)
Älskar!

Nu fixa + trixa med telefonen!

Kommentarer
Postat av: Acoustic Guitarist

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-01-24 @ 16:22:09
URL: http://acoustic-guitarist.blogimagine.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0