Huvudstaden

God morgon!

Har precis vaknat och tagit mig upp ur soffan, fan så gott jag sovit! Känns som att det är en massa press och resfeber som släppt, bara jag får komma iväg så blir det genast bättre :) Det som är glömt nu är ju glömt, inte så mycket att göra åt!

Kom fram till Stockholm vid elva igår och möttes av Annacarin och Karin på centralen. Så roligt att se dem, fastän att det egentligen inte var så jätte längesen sen sist.. Åkte till Stadshagen med min packning (här bor alltså Karin) och sedan blev det lunch på stan innan Karin drog till praktiken. Jag och Annacarin tog en promenad från plattan, genom gamla stan till söder och därifrån blev det tunnelbana hem till Annacarin och Sofie. Vet ni vad de har för utsikt från sitt fönster? Globen! Precis utanför fönstret typ! Tycker jag är en rätt så fin utsikt faktiskt :)

Hemma hos AC tänkte vi bara slappa lite och kolla på TV, något som resulterade i att Annacarin somnade efter 5 minuter och jag strax därefter :) Lite slitna kanske? Men fan så skönt det var! Jag har nog lite att sova ikapp tror jag.. Blev nog typ 3 timmars sömn innan vi kände oss levande igen, Annacarin bjöd på käk och sedan var det dags för mig att bege mig hemåt mot Stadshagen igen. Åkte tunnelbana alldeles själv och det gick ju faktiskt skit bra! Skulle nog passa bra här tror jag :) Flytt till huvudstaden kanske om det skiter sig med alperna?

Nu ska jag klä på mig, dags för en heldag med Hanna!! Och så ska det hinnas med en fika med Felicia också, stumpisen är i Stockholm hon också! Sen vem vet, utgång ikväll kanske?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0