Helgplanering

Ska nu försöka ta mig upp ur sängen, det går lite sådär.. Om en halvtimme ungefär måste jag åka till Västansjö där syster och Edwin väntar, och sedan bär det av mot Borlänge. Ska passa lillskiten medan syrran är på möte så det får bli en sväng på Kupolen. Kanske kan lura in Edwin på McDonalds lekplats och lämna honom där? Skämt åsido, ska nog gå bra det här :) Efter lunch ska vi åka och hälsa på farmor på lasarettet i Falun, vill hinna träffa henne så mycket som möjligt innan jag åker igen.. Hon har varit väldigt trött och orkeslös de senaste dagarna så det blir nog en kort visit med tanke på Edwin, men allt är bättre än inget..

Ikväll blir det sedan middag med Jennie, Ida och kanske Frida Ö i stan. Lugna gatan ikväll för min del för imorgon är det heldag i Snowriver :D Ska gå med i drev och skrämma fram älgar, något som jag tror att jag kan vara riktigt bra på faktiskt! Efter det blir det bad tror jag och sedan middag och festligheter på kvällen! Så en lugn kväll idag passar sig nog alldeles ypperligt! Oj, nu är det bara 20 min kvar innan jag måste åka och jag är opackad och oäten. Dags att ta tag i det här nu! Lägger upp en låt som passar bra just nu:


Paramore - Misguided Ghosts

Hoppas ni får en bra dag och helg!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0