Fars dag

Grattis bästaste papsen på Fars dag :) Antar att det får vara ok att du åt upp sista yoghurten och drack sista juicen, idag är väl kanske lite din dag ändå! Men bara så du vet, det är BARA idag!

Ska ta tag i packningen nu, tvätta det som ska tvättas och dammsuga ur och prova pjäxor, valla skidorna måste också göras. Jag ska vara lite händig med och fixa lite med papsen gamla skidbyxor, lite hål som måste lagas och så måste jag sy in dom på nå höger. Vad fan tar man mer med sig på en 10 dagar lång reseledarkurs i Österrikiska alperna? Tips mottages tacksamt!

Snart beger vi oss till syster också för födelsedags- och fars dagsfirande, tårta antar jag i mängder som vanligt. Sen blir det Borlänge och bio med nästan hela släkten, ska se den nya filmen om Cornelis, och kanske middag på Max? Har ju trots allt inte ätit där sen jag kom hem!

Fick prata med min älskade Hanna i telefonen igår också, vi ska ha en riktig heldag i Stockholm på onsdag och vara riktigt kulturella av oss med besök på diverse museum och så Skansen så klart! Fan så jag längtar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0