Farmor

Jag är hemma, kom hem igår efter mycket om och men och otåliga timmar på buss. Mer eller mindre trött kan man säga. Orkar inte riktigt uppdatera denna ordentligt nu, men det mesta är i alla fall bra med mig. Kursen var otroligt bra, jag är så glad att jag åkte och nu håller jag bara tummarna på att få jobb.

Mindre roligt och något som grämer mig otroligt; Farmor gick bort samma fredag som jag lämnade Sverige. Även om det inte finns något jag kunnat göra eller förhindra så känns det stundvis väldigt tungt. Allt gick för fort.



Farmor, du är redan saknad nåt så otroligt! Tänker på dig mycket!

Sig-Britt Ekehof, 2010-11-19

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0