Fail

Kom aldrig mycket längre än från sängen till soffan. Idag har inte varit min bästa dag. Ingen feber, men huvudvärk och halsont så det heter duga. Har nog dessutom dragit på mig en ögoninfektion så nu ser jag ut som fan ännu mer än vanligt.. Suck.. Vad heter det nu igen? En olycka kommer sällan ensam? 

Drar till Ludvika imorgon och hoppas att lite skitigare luft ska ordna upp det hela. Umgås med vännerna, se en film kanske? Övernattar i stan (bara så du vet Faster) och tar tåget till finaste Matilda och Örebro på torsdag!

Nu ska jag kolla Toy Story 3 och förhoppningsvis somna till nämnda film också :) Gonatt!

Gullbus med födelsedagspresenten han fick i lördags, leklera med maskin var succé :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0