Cornelis

Nedbäddad i sängen, datorn på magen och ett glas vin på nattduksbordet, väldigt nöjd efter en helmysig dag! Först kalas med massor av syrrans specialtårtor, sedan middag och bio i Borlänge.

Min familj är underbar, så är det bara. Det är det värsta när jag åker bort, jag vet att jag kommer sakna dem otroligt.. Nu när det inte är 100% att allt är som det ska när jag kommer hem igen heller..



Ja jag är nervös, nervös för mycket. Fast jag vet att jag blir såhär när jag ska åka någonstans. Mår konstant lite smått illa, har lite ont i huvudet, blir irriterad för ingenting och saknar mitt vanliga glada jag lite grann. Samtidigt vet jag mycket väl att det alltid går över så fort jag kommit iväg, när allt har satts i rullning.

När det är för sent att ångra sig, det är då jag trivs som bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Älskade Camilla. Man måste åka ifrån ibland för att kunna uppskatta det man har hemma, även om man ibland längtar ihjäl sig efter sina kära! Fast det vet du säkert redan men jag tycker det brukar hjälpa att tänka så när jag är nere och bara vill vara hemma med mim mami. :) Jag saknar dig! Skype någon dag tycker jag. <3

2010-11-15 @ 06:38:23
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0