Bra upp och ner

Förvirrad tror jag är ordet jag söker, fast egentligen är det min vanliga resfeber som spökar. Jag är nervös, ja. Jag har livet planerat i exakt 2 veckor framåt, sen är det blankt. Scary shit.. Men det löser sig som tanten sa när katten sket i badkaret eller hur det nu är :) Ska gå och lägga mig nu, haft en bra dag med skvaller och fika hos Jennie, otroligt god familjemiddag, nåt glas maltesiskt vin och så "Underbar och älskad av alla" med föräldrarna. Skönt att vara hemma? Ibland så ja, verkligen!

Fars dag idag, umgänge med släkten och bio i Borlänge.

Glömde bort, igår var galet kul! Träffade folk jag inte sett på länge, alla var på busbra humör och ja, den slutade ju helt ok också! Gonatt på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0