-2 kg vecka 1

Första veckan avklarad och jag har tappat 2kg, kan det verkligen stämma? Vågen säger då det, jag tänker vara nöjd och glad och ta det som lite extra motivering :) Förra veckan gick det verkligen jätte bra med motioneringen och så, var och simmade 2 gånger och tog många promenader. Blir sämre denna vecka då jag inte är helt frisk, får vara mer noggrann med maten då istället :) 

Måste säga att jag är stolt över mig själv, nästa vecka ska jag försöka börja jobba på att få musklerna på plats igen!

Nu gröt och färskpressad juice till frukost, klockan 11 blir det gamla hederliga 46 till Ludvika :)

Med snyggaste på Folkan i fredags!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0