Schleeeeten

Åh, kommer nog bara försöka få jobba så många eftermiddagspass som möjligt! Var på stranden hela dagen, lyckats bränna mig lite grann, och sen jobbade jag från fem till ett. Jobbet har varit lagomt lugnt och tiden har gått rätt så fort. Får dessutom åka taxi hem till dörren efter man slutat så känns inte som att jag har alltför mycket att klaga på :P
Imorgon blir det en tur till frissan, ska fixa både det ena och det andra (om jag överlever kanske jag avslöjar det imorgon). Stranden kommer garanterat besökas och så blir det festligheter heeela kvällen. Snuttestrumpan, Felicia alltså, ska åka på samma plan med mig till Sverige på tisdag och sen inte komma tillbaka nå mer :( Kommer bli trist utan henne, men hon har lovat att komma och hälsa på mycket så Malta överlever nog!
Nu ska det sovas, är trött som fan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0