Much better

Okej, idag är det nog bättre tror jag.. Har inte riktigt vågat känna efter men jag är så smått påväg upp ur sängen så det lär väl visa sig :P Ska ta mig till banken och försöka öppna upp ett konto, sen blir det yoga och lunch med Josh efter det! Har inte kunnat umgås med henne på jätte länge för hon har haft släkt här, jag har börjat nytt jobb och så har hon varit till Sverige en sväng men nu jävlar ska vi ta ikapp :)
Nu står jag nästan upp! Hoppas ni får en bra måndag, jag jobbar 17-01 och sen är det bara några timmar kvar till Sverige :D

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hejsan stumpan ! Skönt att läget är upprätt igen !

plockar upp dig på flygplatsen - sms:a om du vill mig något, är i hbg tisdag fm sen jkp så mailen är inte särskilt pålitligt. Verkar som om askmolnet håller sig borta från Sverige men södra Europe ....

Puss o ha en bra resa - lääängtar !!!

2010-05-10 @ 18:56:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0