Min nya lycka i livet

Den här köpte jag alldeles nyss:
Den blev min för knappa 20 kr och jag tänker avnjuta halva på balkongen i stekande sol, och resten på jobbet sen :) Det suger lite att jag jobbar idag, är invigning av en beach club som typ alla ska gå på, hoppar den med risk för att bli alldeles för förfriskad! Iofs, jag hinner ju steka på balkongen ändå, börjar inte förrän 17, jobbar till 01 och då ska jag ta mig direkt till PV för utgång!! Är laddad som få :)
Gårdagen blev lugn, kollade på Baksmällan och somnade outhärdligt tidigt med tanke på att det var fredag :P Samtidigt har jag lovat mig själv att hålla mig till en utgång i veckan så det var väl kanske lika bra! Det var ju jävligt trevligt dessutom :) Nej, nu ska bikinin på sen ska det pressas för hela slanten!
Och ja Emelie, NU är det verkligen varmt på Malta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej :D Jag funderar på att åka dit i sommar, haha.

2010-05-22 @ 15:46:03
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0