Men helvette vilken utgång

Okej, jag tror att mitt alkoholmotstånd har minskat drastiskt sen Hofman! Lite smygdrickande på jobbet, en jävligt stark Capten Morgan/Cola och två shottar och sen hade jag mitt på det klara :) Kul var det i alla fall, lyckades hamna på en VIP-avdelning tillsammans med ett svenskt hockeylag på träningsläger. Tips, åk INTE till Malta på träningsläger om det ska tränas annat än levern :P De var i alla fall trevliga, målvakten var dock kvar på hotellrummet. Av vilken anledning undrar ni? Han var nykter alkolist. Tips, åk INTE till Malta om du är nykter alkolist!
Kom hem för inte alltför längesen, nu ska jag slänga mig på ballen (snott uttrycket från kusins FB-uppdatering och för att det inte ska uppstå några missförstånd så står det för balkong) och pressa lite! Torrflagnar över mest hela kroppen så först blir det skrubbvante och sen matolja :)
Hoppas ni får en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

matolja inge mer nu! Danat kommenterade när vi var hemma... : du har en neger på Balkongen ;) brunizz där!

2010-05-23 @ 19:03:00
Postat av: Faster

Super ni på jobbet?!

2010-05-23 @ 21:02:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0